Giriş Yapan Ziyaretçi Sayısı

Monday, December 30, 2013

TUĞBA ATAKAN - Moda tasarım dünyasında yepyeni bir yetenek.



Almış olduğu  eğitim ve moda sektöründe ki deneyimleri ile, alışılagelmiş sınırların dışına çıkarak, özgün ve yaratıcı tasarımlarını sunmak, çalışacağı firmaya katkıda bulunarak daha iyi noktalara taşımak isteğindeki  güzeller güzeli  Moda Tasarımcısı Tuğba Atakan'ın çalışmalarını sizlerle paylaşmak istedim.
Evlilik nedeni ile  Istanbul'a yerleşen ve çalışmalarına orada devam eden bu yetenekli arkadaşımızı ekibinde görmek isteyen herkes için cv'sini sizlerle paylaşmaktan büyük bir mutluk duyuyorum..









TUĞBA   ATAKAN                                                                             


Cep Tel: 0536 766 51 41




Eğitim:
·       Gazi Üniversitesi, Mesleki Eğitim Fakültesi, Moda Tasarım Öğretmenliği Bölümü (2007)
Üniversite eğitimi Yüksek onur seviyesi ile tamamlanmıştır.
·       Amerikan Kültür Derneği Dil Okulları (2011-2012) B2 Seviyesi 

İş Tecrübeleri:
2007-2008 / Gala-xi (Üretim Planlama-Tasarım Departmanı)
2008-2013 / Seçil-İL'MİO (Tasarım Departmanı)









No comments:

Post a Comment